عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 842
نویسنده : rasoul

بخش اول باز کردن حساب بیت کوین

تا این لحظه نام بیت کوئین را شنیده اید ؟ شاید بتوان گفت یک انقلاب در پولهای الکترونیکی که روز به روز در حال اوج گیری نسبت به دلار و یوروست است و شاید زمانی جایگزین دلار و امثالهم باشد با بیت کوین آشنا شوید بهتر است از غافله عقب نمانیم .

افتتاح حساب بیت کوین

افتتاح حساب بیت کوین

بیت کوین نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می دهد که بدون هیچ واسطه ای انتقال پول غیر قابل بازگشت انجام دهند. گره های شبکه هر معامله را در شبکه اعلام می کنند که پس از تایید در یک سیستم اثبات کار، در یک تاریخچه عمومی به نام Blockchain ذخیره می شود. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ مبتنی بر عقایدی که ساتوشی ناکاموتو منتشر کرد پایه گذاری شد.

بیت کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت کوین سیستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. زمان متوسط تایید هر انتقال بیت‌کوین، تقریباً ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

با توجه به متن بالا که بر گرفته از ویکی پدیا است به چند خاصیت بیت کوین پی می بریم این سیستم طوری طراحی شده که امکان تحریم هیچ کشوری در آن میسر نیست و از این حیث برای ما ایرانی ها دارای مزیت بزرگی است چرا که همواره برای استفاده از سیستم های مالی جهانی تحت تحریم بوده ایم از طرفی رشد چشمگیر بیت کوین نشان دهنده نیاز دنیا به یک سیستم جدید بانکی است ( برای مشاهده قیمت حال هر بیت کوین نسبت به دلار کلیک کنید ) .

در مورد بیت کوین سخن بسیار است اما چیزی که مهم است ایجاد یک حساب بیت کوینی و نحوه استفاده از آن است که در ادامه توضیح خواهم داد

 

برای ایجاد حساب بیت کوین چندین راه وجود دارد به طوریکه هر سیستم کامپیوتری و موبایل شخصی می تواند به صورت یک بانک مستقل بیت کوینی عمل کند اما بهترین و ساده ترین راه ایجاد آن از طریق سایت هایی است که در سایت اصلی مربوط به بیت کوین ارائه شده اند.

برای ایجاد حساب کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://blockchain.info/wallet

بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر بر روی Start A New Wallet کلیک کنید با وارد کردن مشخصات ایمیل خود و تایید کردن آن حساب شما فعال خواهد شد و بعد از طی مراحل از قسمت Login Now می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید توجه کنید که شماره حساب بیت کوینی شما مشابه اعداد و ارقام زیرین خواهد بود:

1G4dmHuALKYB2tjzkcgrw2LJEnZEcKcCT6: نمونه شماره حساب بیت کوینی

پسورد حساب خود را در جایی امن یادداشت کنید ، تبریک می گویم شما در حال حاضر صاحب یک حساب بیت کوین شده اید در ادامه به معرفی روش ها و سایت هایی برای افزایش بیت کویین خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

 

بخش دوم معرفی سایتهای معتبر کسب بیت کوین

با عضویت در سایتهای معتبر زیر میتوانید تعداد قابل توجهی بیت کوین بدست اورید و آنها را با فروش به صرافیهای اینترنتی به ریال تبدیل کنید

 

سایت freebitco.in

این سایت در حال حاضر بهترین سایت کسب رایگان بیت کوین هست  که در هر یک ساعت مقادیری بیت کویین به شما میدهد.

جهت عضویت روی بنر زیر کلیک نمایید و با وارد کردن آدرس حساب بیت کوینی خود که قبلا آنرا ساخته اید و سایر مشخصات شروع

به کسب بیت کویین نمایید.جهت کسب بیت کویین از قسمت منو بالا سمت راست گزینه"FREE BTC"  را انتخاب و در صفحه با وارد

کردن کد امنیتی و فشار دادن دکمه roll هر یک ساعت یکبار بیت کویین

جمع آوری نمایید

کسب درآمد از بیت کوین



:: موضوعات مرتبط: کسب درآمد با بیت کوین , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد با بیت کوین , چگونه از بیت کوین کسب درآمد کنیم , معرفی سایتهای معتبر کسب بیت کوین , سایت بیت کوین رایگان , سایت معتبر بیت کوین , آموزش کسب بیت کوین , آموزش کسب بیت کوین رایگان ,

به وبلاگ من خوش آمدید. شما میتوانید آخرین روشهای درآمد زایی در منزل را در این وبلاگ فرا بگیرید. روشهایی که فقط در مورد موضوع بازاریابی و تجارت الکترونیک نیست.وشامل موارد متنوعی جهت کسب درآمد درمنزل میشود

RSS

Powered By
loxblog.Com